fredag 16. juli 2010

DET NYE ROMMET

I natt sov Ida i den nye store sengen sin!
Det ble et par teste turer opp før hun sovnet
men det gikk over all forventning.

Denne lille kommoden og hylla fikk jeg kjøpt i en liten butikk på Hvaler.
Jeg har sett på disse flere ganger men nå MÅTTE jeg bare kjøpe de!
Hylla har ikke kommet opp på veggen enda,
men det tar nok ikke lang tid før barnehage sekken har sin nye plass.

I dag har Ida og jeg vært på jentetur på Ikea og kjøpt innredning til skapet på rommet hennes,
og det blir jo alltid litt ekstra også.
I dag ble det flere ulike oppbevaringsbokser, Ludde (saueskinn til benken nede i gangen), Sengekant til lillesøster (den vi hadde til Ida var skikkelig dårlig! anbefaler ikke Princess sin).

Så jeg har fått flyttet alle klærne til Ida over i skapet og begynt å pakke ut babisklærne til Lillesøster!
det er jo såååå koselig! og så vanvittig smått! enda Ida ikke var noen liten bebis!
Kjenner at jeg gleder meg utrolig masse til å få bebis i hus igjen!

Nå  venter en rolig kveld på sofaen med min kjære!

1 kommentar:

  1. Moro at du har shoppa på Hvaler da :)

    ....vis flere bilder da :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...