søndag 9. januar 2011

Mei Tai

Denne helgen har jeg sydd min første mai tai!
Jeg fikk prøve Cathrine sin på Bim-treff på fredag
og den var god å bære og Nora trivses veldig godt i den.



Det gjorde hun derimot ikke i denne....
hmm, vi får prøve igjen i morgen, kanskje det var dagsformen,
eller så er hun ikke fornøyd med mammans arbeid.
men etter mange banneord, to trådsneller, 5 symaskin-nåler! er jeg egentlig fornøyd.
Og det er jo en stor fordel å få ryddet i skapet også,
Her har jeg brukt turkise panelgardiner
og en hvit og turkis duk, som for har jeg brukt et lysegult fleece teppe.
(Kent er ikke veldig begeistret for turkis, så de har ligget i skapet siden vi flyttet sammen)
.

4 kommentarer:

  1. "men etter mange banneord, to trådsneller, 5 symaskin-nåler! er jeg egentlig fornøyd"

    Hehe ler meg skakk :)skulle nesten ønske jeg så deg da du sydde den der ;)

    SvarSlett
  2. Mei tai er genialt! :) Jeg fikk sydd min hos http://titt-tei-meitai.blogspot.com/ og den er supergod! Pernille trives godt i den også, veldig greit med det panelet bak til hodestøtte, synes jeg :) Forøvrig veldig imponert over at du har sydd selv! Den ble kjempefin :)

    SvarSlett
  3. Den ser veldig fin ut Bente! Nora trives nok i den og bare hun er i riktig humør :-) Panelgardiner er kjekt, husker det gikk med masse tråd og noen nåler hos meg også ;-)

    SvarSlett
  4. Så flink du er! Genial idé å bruke ting du hadde i huset fra før. Skal se Nora trives i den bare dagsformen er litt bedre.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...