lørdag 26. februar 2011

smakebit nr 3!

Nå begynner endelig ting å falle litt på plass!
uken som har gått har vi fått booket fotograf,
bestemt oss for musikk og booket solist,
Kent har hentet dressen sin,
Kjolen min henger i skapet,
jentenes antrekk er klare,
og i går ble disse skoene med hjem!
I dag er planen å fikse invitasjoner og andre hemmelige godsaker;o)


Siden vi skal ha hagebryllup, egner det seg ikke med stillettheler,
og jeg vil heller ikke ha klassiske brudesko i sateng,
jeg er litt mer praktisk annlagt enn som så!
jeg vi ha ting jeg kan bruke flere ganger,
så da jeg snublet over disse på Eurosko
ja, da ble de med hjem!

så nå kan jeg få sydd opp kjolen til riktig lengde!
jeg har bare ett dilemma,
Slep eller ikke slep!!!???
hva syns dere???

3 kommentarer:

  1. Så fine! :) HVem sier man må ha brudesko i sateng? Like lurt, og sikkert billigere, å finne noen man liker, og som kan gjenbrukes! Slep er jo fint, men da bør du vel ha sånn sak som holder det oppe - så du ikke tar med deg altfor mye gress..?? :D Sikker på at du blir superfin uansett slep eller ikke!

    SvarSlett
  2. Enig med Susanne :) Gleder meg til bryllup!!

    SvarSlett
  3. Kjempesøte sko :)

    Hmm.. mener du slep på kjolen, eller i form av slør?

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...