lørdag 18. august 2012

Bleiekake til Celine

En liten Prinsesse har kommet til verden,
og en prinsesse er en bleiekake verdig
Slik lager jeg mine bleiekaker;
Du trenger en:
papplate med aluminiumsfolie til fat,
2 pk, babybleier. Str 1 eller 2.
ståltråd
gummistrikker
bånd/sløyfe
og det du vil gi i gave.

Lille Celine trengte body i str 56, så det var utganskpunket mitt,
 rosa sokker, 2 smokker, en hjemmelaget siklesmekke,
3 wastebags, hårbånd og hårbøyle, en pakke plaster (hello Kitty selvfølgelig)
og så har jeg rappet Nora sin ubrukte skrangle fra Brio.

Rull alle bleiene en og en og fest med en gummistrikk,
jeg bruker en pakke til bunnen og nesten en pakke fordelt på de to andre etasjene.
Fest de sammen med et bånd/sløyfe og sett de tre etasjene oppå hverandre.

Nå står du fritt til å pynte kaken med tingene du vil gi i gave:o)
Jeg fester tingene til ståltråden og stikker de inn i kaken,
Prøv å ikke lage hull i bleiene!


Slik ble min kake til Celine:o)
Så nå gleder jeg meg til litt babykos i helgen!!!


1 kommentar:

  1. En veldig fin kake, og Celine ble veldig glad når hun våknet :) tusen takk

    Klem Isabel & Celine

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...