onsdag 17. april 2013

Blå-onsdag!

Nå har jeg bodd i Oslo i over 6 år (hvem skulle trodd det?)
Og hittil har vi aldri vært utsatt for noe tull som innbrudd, tyveri etc!
Men lykken måtte jo snu før eller senere... Og den dagen var i dag.. Morningen begynte meg en bil uten speil:-( alle mine fridagsplaner ble skrinlagt og omgjort på 10 sekunder.
Kan ikke si at jeg er veldig glad for å bruke flere tusen kr på at en eller annen drittunge har sparket i stykker speilet på bilen:-(
 

Det er jo fantastisk med all snøen som smelter, det viser jo bare hvor håpløse hundeeiere er til å ta opp etter hundene sine! Og jeg er en av dem som ikke syns det er stas å se på alle de rukene som ligger overalt! Det er rett og slett kvalmt.

Dette ble et sur-Bente-innlegg-
Så når kidsa er i seng blir det klipp og freshing hos naboen! Det fortjener jeg i dag!!!

Håper din dag har vært bedre enn min!

1 kommentar:

  1. DRITT!!! Er det ikke mulige ha noe i fred!!! Også passer det så utrolig bra nå som dere har kjøpt hus og kanskje har annet å bruke pengene til!!!


    Men jeg må få si at dere har en vanvittig nydelig pottepott!!!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...