fredag 4. juni 2010

En utfordring!

Morgenens nedtur;
hmm, nedtur? klokken ringte 0700 og Ida var våken i sengen sin da jeg skulle vekke henne. Hun er iført lyseblå sommerkjole, da det er bursdagfeiring hos dagmamma i dag. Kent leverer i dag så jeg har absolutt ingenting å klage på! :o)

Utenfor mitt vindu;
- Ser jeg morgen solen og blå skyfri himmel!

På mitt fjernsyn går;
Værmeldingen på God morgen Norge!.

Om litt vil jeg høre på;
Jeg begynte på Snømannen av Jo Nesbø i går på lydbok. Så jeg skal nok fortsette krimmen i dag!

Jeg har på meg;
Hmm... Slåbrokk! hehe!

I dag skal jeg;
Vaske badene og klær. Så skal jeg sette meg ut i solen med strikketøyet og lydbok. Fredagskvelden skal tilbringes med mann og barn med noe godt på grillen.

Men vil heller:
Hoppe over huslige sysler, dra på en vill shoppingrunde og bruke alle pengene jeg ikke har.

I vinduskarmen står:
Der står det dårlig samvittighet for de grusomme vinduene! det er nok hardt og være vindu når man har en ettåring i hus!

I helgen skal jeg:
I morgen skal jeg hente mine foreldre på kaia i oslo, de har vært på 1ukes cruise! og utover det har vi/jeg ingen andre planer enn å kose oss i solen og nyte familielivet.

Morgenens lykke:
Når mitt nyvåkne lille bustetroll strekker armene sine mot meg med hele sitt flyttelass (smokker, kosen, bamse og koseputa) og smiler med hele sitt nydelige ansikt. *smelt*

Dette bildet har dere aldri sett før.
Ida og meg i fjor på forsommeren. Shubby bebis hihi. 

Jeg gir utfordringen videre til deg som er inne og leser bloggen min :o)

God sommerhelg fra oss i Drømmehagen 31!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...