mandag 21. mars 2011

*Hverdagslykke*

Nå har våren kommet!!!
i dag har jeg luftet joggeskoene mine for første gang i år!
det var en fantastisk følelse,
beina fløy nesten av gårde uten tunge vintersko.
Og ikke minst;
jeg får på meg min gamle fine stormbergjakke som jeg ikke har brukt siden før jeg var gravid med Ida! *lykke*
og for et nydelig vårvær!
Jeg nyter hver solstråle, kjenner vitaminene og overskuddet komme.
Det er tid for inspirasjon og fornyelse:o)
(tror det blir en tur på Stoff og Stil en dag så jeg kan sy noen nye putetrekk
)
Så mens jeg hører snøen smelte ute, venter jeg på mine første krokus.
Jeg plantet løk for første gang i høst,
og jeg er så spent på om jeg får noen blomster.


Jeg ønsker også mine nye følgere velkommen!
alltid hyggelig med koselige kommentarer og hilsninger:o)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...