lørdag 20. august 2011

Uken som har gått.

Det har ikke blitt tid til blogging...

Kent hadde bursdag på søndag,
Så krone var en selvfølge i følge Ida,
Ellers har det vært barnehage tilvenning,
og jeg har begynt å jobbe igjen etter 8 uker ferie!

 Kunsbilde til pappa fra Ida.
Ida har begynt i stor barnehage denne uken, tilvenningen har gått over all forventning.
Mens ida hadde tilvenning fikk jeg noen små stunder forran symaskinen min;oD
To myke velurbukser ble til!
og jeg ble riktig fornøyd.
Har også fått nye navnelapper fra minenamnband.se


 Ribb og velur fra Stoff og Stil på den LILLA buksa,
Den GRÅ er veluren fra en hettejakke og ribben fra Stoff og Stil




Nora nærmer seg 10 mnd!
Hvor er tiden blitt av?
Tann nr 5 og 6 har kommet,
Så nå håper jeg NATTESØVNEN kommer tilbake
i Drømmehagen 31.


 
Jeg ønsker meg VELDIG, VELDIG!
Overlockmaskin om dagen!!

Så til dere som har det, og dere som har greie på det,
Hva bør jeg se etter, eller hva anbefaler dere?
De finnes jo fra 3500- nærmere 20,000
hjelp:o)

1 kommentar:

  1. Kjekt med litt sytid :o)
    Jeg har også fryktelig lyst på overlockmaskin. Det går så mye fortere å sy, og så blir det jo så mye finere :o) Men har ikke mye peiling på de ulike merkene...

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...