søndag 25. desember 2011

Kavalkade 2011

Nok et år har gått, og her er et tilbakeblikk:o)

Januar;
Ida ble 2 år og elsket å leke i snøen.
Jeg begynte å leke meg med symaskina jeg fikk til jul
Nora var en liten blifis som stort sett sov og spiste:o)

Februar;
Ida var på sitt første karneval i hjemmelaget fe-kostyme og tryllestav:o)
Jeg kjøpte brudekjole!

Mars;
Nora ble døpt i Bekkelaget kirke
Jeg ble visst et år eldre,
Kent ble drukket ut av med måte:o)

April;
Babyvognen ble byttet til sportsvogn
Bryllupsinvitasjonene ble sendt ut
Nora lærte å sitte selv og Ida plukket sine første hvitveis.
Jeg begynte å jobbe litt igjen

Mai;
Det begynte å spire og gro i blomsterkassa:o)
Jeg ble drukket ut av en fantastisk jentegjeng!
De siste bryllupsforberedelsene ble gjort!

Juni;
Vi ble herr og fru!
En av de lykkeligste dagene i livet!
Sommeren kom og Ida hadde sin siste dag hos Tante Irene.

Juli;
Sommerferie på hvaler med bær og blomster i alle farger,
og i Brumunddal med "fisketur" på mjøsa
like sommerkjoler på ida og meg, samt mange andre hjemmesydde sommerkjoler
Og vi kommer heller ikke unn 22 juli... Vi ble ikke personlig rammet eller berørt, men vi bor i byen og vi kjenner jo alltid noen som er berørt i større eller mindre grad:o(
Kent og jeg var i herlig hagebryllup i Son

August;
Kent ble et år eldre og klokere
Jeg var i bryllup i Gausdal
Ida ble barnehagejente og Nora lærte å klatre!

September;
Tid for bryllupsreise i Roma
Nora tok de første skrittene

Oktober;
Nora fylte 1 år!
Permisjonstiden var over og vi er tilbake i full jobb

November;
Nora ble Barnehagejente
Dette ble den store "øremåneden" 2 ørebetennelser på Nora og 1 på Ida.

Desember;
Julekalender, julebakst, julekort og julekos
Planen var å være i Brumunndal, men beøsk av Rota-virus sa stopp for det...
Derimot ble det 2 sykehusopphold, midt i julestria,
(dårlig timing)
Julen ble feiret i kosebukser med pannekaker til middag:o)
(en jul vi alltid kommer til å huske)

Godt nyttår ønsker vi deg:o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...