onsdag 29. august 2012

hverdaslykke

I en travel hverdag med jobb barn hus og hjem og alt det fører med seg,
er det viktig å nyte de små bonus stundene man får!
I dag har jeg jobbet kort vakt så jeg var ferdig på jobb kl 14.
Fikk handlet i ro og fred, kommet hjem til nyvasket hus og grønnsåpe lukt (ja vi har vaskedame)
Nå står middagen klar på benken, og jeg skal hente prinsessene mine!

(Bilde fra vigelandsparken hvor begge innspiserer en liten fugl som spiser en bollebit)
 
Etterpå får vi besøk av verdens beste kusine, og ida gleder seg stort til å leke tannlege med ordentlig utstyr! Og jeg er superglad for at en proff får sett over alle de fine hvite melketennene som tannlegen ikke får se!

Og om ikke det var nok så dumpet 'mamma' ned i postkassen i dag!
Heldige meg som har så mye å glede meg over:-)
Published with Blogger-droid v2.0.6

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...