mandag 17. juni 2013

Rosa fornøyelse!!

Jeg er oppvokst med radio på kjøkkenet og har stadig har savnet det! 
Men det har liksom vært en dings jeg lenge har glemt å kjøpe selv!
Men da kan dere jo gjette hva jeg fikk i bryllupsdagsgave?!? 
Kanskje ikke så vanskelig?
En rååååsa tivoli dab-radiooooo;-))) 
Nå er jeg aldri alene på kjøkkenet og det er så deilig å ha den på i bakgrunn:-))) 

 
Nå har jeg en rolig formiddag etter lang jobbehelg som ble avsluttet med dobbelvakt i går. 15 timer på jobb er lenge og krevende, men jeg trives så utrolig bra i ny jobb at det gikk strålende:-) og bonusen ble fri på fredag og overtidsbetalt. Så da klager ikke jeg! Og jeg er klar for kveldsvakt i dag:-))))

Til helgen har jeg planer om jentetur til hvaler med Nora! Bare kooose hele Helgen!!! Og nå ble det jo en ekstradag også!!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...