mandag 2. september 2013

Dårlig samvittighet igjen!

Jeg må virkelig innrømme at jeg ikke er barnehagens favorittmamma når det kommer til navning av barnehagetøy!
Nora har gått hele sommeren i umerket tøy:-(( (Ida gikk hos dagmamma når hun brukte den str) 
Noe magisk hadde skjedd Ila sommeren. Alle bukser var blitt vel korte høyvannsbukser! Kanskje ikke så rart siden hun har brukt str 86/92 i over ett år! 

Hvis det er en fordel med to barn med samme kjønn, er at vi har alt klart i neste størrelse til en hver tid! Og i dag kom neste eske frem!
Str 98! 


Og ikke minst; - jeg har merket ALT!!! 

Jeg sverger til strykefri navnelapper i ulike farger til jentene! Det er lettere å se fargeforskjell enn bokstaver! 

Vi har erfart at lappene ikke sitter så godt på alle tekstiler! 
Min erfaring er at de sitter best som vist under! 
 
Ull uten disse lappene skriver vi med tekstiltusj på for det er "umulig" å feste gjennom flere vask!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...