mandag 17. februar 2014

OL luer.

Som "alle" andre syns jeg OL luen er kul! 
Gubben spurte om jeg kunne hekle til han, og da måtte jeg jo det.
 Det ble hans valentines gave!  
 
Luen med beige/brun kant er mannens, han er ikke glad i rødt.
Her har jeg fulgt mønsteret med 2 nøster blått. Syns ikke den ble baggy i det heletatt.
Et par dager før hadde en venninne og jeg snakket om luene, så da heklet jeg til henne også. Den heklet jeg med 2,5 bunter blått. Mye finere! 
Og så ble det jo en til meg selv til sist. Men iom at det var vanskelig å få tak i garn brukte jeg Dale Cotinga på siste luen. Tykkere garn så passer til enkel tråd og nål 4! Mykere enn babyullen! 

 
Selfie bilde med OL lue! 

2 kommentarer:

  1. Hei!
    Ja, dette går som en farsott gjennom landet, visst, og jeg burde vel henge meg på jeg også, som er så glad i lyseblått! Men jeg skal starte på en alpelue i Mariusmønster, hadde jeg tenkt, så da blir nok OL-lua glemt! Men du er flink som har heklet den til så mange!

    Ønsker deg en fin vinterdag!

    Klem Cathrine :-)

    SvarSlett
  2. Stilig OL lue :) Kunne ønske jeg kunne hekle jeg også :)) Ha en fin uke.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...