mandag 19. april 2010

Vår

Disse hvitveisene fant jeg rett utenfor døren i morges!



"Bak en granvedstuss
ved stien min omtrent,
stod skogens hvite stjernebluss
så nær og nylig"



I helgen har vi vært ute og kost oss i vår været! Bygg mester en og to har vært på Ikea og kjøpt nytt utebord, og deretter montert. Jeg vet ikke helt hvor mye byggmester to var til hjelp, men jeg er sikker på at de hadde kvalitetstid sammen. Og jammen tror jeg at Idamor har litt av sin mors gener når det gjelder å være "mellom planka og veggen". Slik blir det når jenter har handy pappar!

Og som en flott avslutning på helgen hadde vi våre supre naboer til grillings! Jeg tror/vet at både stor og små nyter tiden vi tilbringer sammen! Og Gutta får jo helt klart æren for maten, de har jo tross alt snudd den på grillen! ;o)

Jeg håper alle får en fin uke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...