mandag 28. mars 2011

Give Away hos meg!

Bloggen min fyller ett år!
15 april i fjor blogget jeg mitt første innlegg.
og jeg må jo si at jeg har blitt bitt av basillen.
Jeg feirer jubileumet med en Give-Away


Vil du linke til innlegget så bruk bildet under her!


Premien på give awayen er et reisefutural til strikkepinnene!
med plass til strømpepinner, rundpinner, heklenål, målebånd, saks etc!
Selv finner alltid frem det jeg trenger til det prosjekter jeg begynner på,
og har det liggende sammen prosjektet.

De vanlige reglene gjender
1 lodd for kommentar på denne posten
1 lodd for å legge deg til som følger
1 lodd for å legge ut link til give awayen på din blogg
Altså totalt tre lodd.
Skriv i kommentaren hvor mange lodd du tar.
Du må ikke ha blogg for å være med,
men legg igjen e-post slik at jeg kan kontakte deg dersom du vinner.

Trekkningen blir 1 mai!






14 kommentarer:

  1. Grattis med feiring!!! Jeg rasker med meg 2 lodd og ønsker deg en fin dag! Klem

    SvarSlett
  2. Gratulerer! Jeg blir gjerne med, tar tre lodd. Jeg har også en giveaway hos meg fram til 15. april - med garnpremier, stoff m.m.!

    SvarSlett
  3. Juhu - lodd er stas!! Jeg vil ha så mange som mulig!! He he suss og klem.

    SvarSlett
  4. OH MY!! (ropt på ein slik John and Kate plus 8 måte); eit slikt etui trenger eg!! Eg hadde tenkt å lage deg sjølv, men tørr ikkje heilt å begi meg utpå det. Så eg trekker to lodd og hååååpeeeeerrrrr alle dagane fram til mai!

    SvarSlett
  5. Gratulerer med 1-års jubileum!

    SvarSlett
  6. Gratulerer med 1-års!! 1 lodd på meg. Du har en fantastisk blogg som jeg må sjekke minst annenhverdag!

    Klem Isabel

    SvarSlett
  7. Gratulerer med 1-årsdagen til bloggen din! Jeg har kikka innom her i ny og ne siden jeg ble kjent med deg, og har nå lagt meg til som følger, for jeg liker godt å se på bildene dine og lese tankesnurreriene dine :)

    Så jeg tar 2 lodd, for jeg eeeeeeelsker å vinne (siden jeg sjelden gjør det)

    SvarSlett
  8. Hei snuppelupp. Så kult med give away da gitt. :)
    Jeg er med vet du og tar selvsagt tre lodd.
    Goklem fra reiseberta, som endelig er hjemme igjen på sofan nå.

    SvarSlett
  9. Gratulerer så mye med ett år som blogger :)) Jeg vil gjerne være med, og tar 2 lodd! Ha en flott torsdag!

    SvarSlett
  10. Gratulerer med årsdagen. Tiden går fort! Jeg tar herved ett lodd :-)

    Klem fra anki

    SvarSlett
  11. Jeg blir gjerne med og tar 3 lodd.

    SvarSlett
  12. Jeg slenger meg på med 1 lodd! :)

    klem

    SvarSlett
  13. Å, sånn ønsker jeg meg!!! Tar tre lodd og krysser fingrene :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...