mandag 24. mai 2010

Gåsehud

I dag har vi vært flinke gartnere alle tre!
Og vi fabler stadig om busker og trær for å få den flottese hagen her i Larsbråtveien :o)
Jeg har alltid vært veldig glad i Syriner, så jeg googlet litt om hvordan jeg skal kunne plante avleggere fra andre sine trær/busker!
Dette endte med gåsehud og blanke øyne. Jeg snublet over denne
VAKRE oppsatsen!
Absolutt en god ide til vårt bryllup neste sommer.
Vi er som de fleste vet "litt over middels" glad i lilla!
*drømmedrømmedrømmedrømme*


2 kommentarer:

  1. Ah sukk.. den var bare helt nydelig!!! :)
    Når du finner ut hvordan du kan ta avlegger av syrinen er et bare å forskyne seg! ;) Har flere busker her i forskjellige farger. Den nye busken vi plantet i høst aner jeg ikke fargen på så det blir jo litt spennende!!
    KLEM på deg!

    SvarSlett
  2. Heia på dere:))så fin side dere har, artig å se kor Ida forandrer seg og blir til ei stor jente. Må sees snart, savner deg Bente. Klem fra Grethe.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...