lørdag 19. juni 2010

Kongelig Bryllup.

SUKK
Dette er meg 4 juni neste år!
Hun er jo bare så nydelig.
Og den kjærligheten de viser er jo rett og slett ekte!

Den eneste forskjellen er vel at:
- resten av verden ikke aner hvem jeg/vi er eller at jeg/vi
gifter oss den dagen.
- antallet gjester er kanskje NOEfærre
- budskjettet NOE mindre
- festen NOE enklere
- mediehysteriet er nok ikke så stort som i dag..... (skjønner ikke hvorfor)

Men jeg er sikker på at jeg stråler like mye
 og er MINST like stolt og lykkelig som Victoria og Daniel i dag!
Og at dagen blir akkurat som vi ønsker!


1 kommentar:

  1. Dere får sikker et helt nydelig bryllup! Skal ha dere i tankene. Si ifra hvis du trenger hjelp med noe! Baker å sånn jeg vet du.

    Klem bella

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...