tirsdag 15. juni 2010

tatoooor

Det er det siste og mest velbrukte ordet denne helgen er tatoor. = traktor!
Hun elsker biler, båter, traktorer og fly. Guttejente? hmm.
Andre velbrukte ord er; dakar (stakar), æsj!!, takktakk, NEI, ja, hei, hallo, hade, mamma, pappa, gakkgakk,  se, se der, den, titt titt, nei den!, baba(baby). Hun har også lært å late som hun gråtet. *buhu* hihi morro og se hvor mye de fanger opp :o)

I helgen sa hun også mormor, og typisk nok var jo det når mormor og morfar akkurat hadde gått så de ikke hørte det.! typisk.

Vi kom hjem fra Hvaler i dag. I går var det knall sol og vi var på stranden og lekte i vann og sand. En herlig forsmak på sommeren! :o)

(bilde fra Brumunddal for et par uker siden)
Siste uken nå har bekkenet mitt kranglet max = mye vondt og lite  jeg orker å gjøre med Ida. Det fører til at det blir mye på Kent. I dag når vi kom hjem måtte jeg bare gå å legge meg på sofaen :( og resten av dagen var ganske stusselig., Et mammahjerte blir ganske rørt da lillemor kommer å stryker over håret mitt og sier dakar... og etter et sekund blir hun opptatt av noe annet og ler og leker med noe annet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...