tirsdag 24. august 2010

Kjørepose til Lillesøster Larsen:o)


Kjøredress til Lillesøster Larsen


En av mine beste venninner venter bebis på samme dag som meg,
Vi har allerede hver vår jente født med 1 mnd mellomrom.
Nå er Lillesøster Larsen's kjørepose nesten ferdig!
Mønsteret viser seg å være litt eldre enn jeg trodde,
så åpningen til selen er for liten.
men dette ksn fikses :o)


Mønsteret er fra mønserheftet
"det første året" fra sandnes garn
Dressen er strikket i Lanett superwash 100% merino ull
 på pinne 2,5
Kan maskinvaskes på 40 grader.

4 kommentarer:

  1. Du verden så fin jenta mi. Du er skikkelig flink!! Nå blir lillesøster Larsen kjempe god og varm i bilen. Suss og klem.

    SvarSlett
  2. Hmm, det ligner mistenkelig på det som mamma strikker til lillesøster her i huset :) Syrinlilla blir det her, kjekt med tips om hullstørrelse! :)

    SvarSlett
  3. vi visste ikke kjønnet da jeg begynte å strikke, egentlig til v¨år lillesøster, men vi har så utrolig mye etter Ida og mamma er i full gang med større produksjon til lillesøster. Begrenset hvor mye man får brukt! Derfor får Lillesøster Larsen denne fine dressen:o)
    og med lue skjerf og votter:o)i jentefarge!

    SvarSlett
  4. Flinkis!! :)
    Du inspirerer meg til å finne frem strikkepinnene igjen... Må bare bli ferdig med vaskerommet! ;) *skrubber fingrene for maling*
    Nattaklem

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...