tirsdag 26. oktober 2010

redebygging


Denne kjempe fine vogga tilhører egentlig min tante.
Da jeg var yngre lå hennes dukke fra 50-60 tallet oppi den.
Og lenge har jeg sagt at
"den dagen jeg får barn, så vil jeg låne vuggen"
og slik gikk det.
Ida har brukt den,
og nå står den klar i stua til å ta i mot Lillesøster.
Ida er veldig opptatt av at der skal bebien ligge.
og hvis hun rører vuggen så er det kjempe forsiktig og stille mens hun hvisker
"hyyysj" og "bebi"

Desverrre vet jeg ikke helt hvor gammel vogga er.
Men farmor hadde en kjæreste i de senere år
som hadde denne stående på heia,
(hvis jeg ikke husker helt feil)
så havnet den hos tante,
men den er synlig godt brukt av mange barn!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...