søndag 31. oktober 2010

Stolte Flinke Storesøster

Her er første møte mellom Ida og Nora.
Ida syns lillesøster er VELDIG fin!

Stor søsken kjærlighet

 Viktig å kooose bebi'n!
Her har dagen gått med til 2 dagerskontrollen på ABC,
mens Ida ble med momo og mosa i kusinens 5 års bursdag.
Nora har gått ned i underkant av 200 gram og fikk masse skryt.
Kent, Nora og jeg har gått deilig tur i høst sola.
Vi var ute på første trilletur i går allerede, i øs pøs regnvær!
det er vel sånn det er når man har et barn til som ikke kan sitte inne en hel dag!

Det er så deilig å få tilbake kroppen sin,
jeg kan puste når jeg ligger på ryggen,
jeg kan se føttene mine OG ta på sokker selv!
jeg føler meg som en sylfide,
(helt til jeg ser bilder om noen uker som beviser at jeg ikke er det)
bekkenet er betraktelig bedre.
Det eneste jeg kan klage på er vanvittig melkespreng.
Ammebhen min i E!!!! er for liten! MÅ ha ny i morgen den dag!!

her har vi hatt besøk av MANGE halloween barn,
noen veldig søte utkledde med foreldre luskene rundt hjørnet,
andre som ikke har kledd seg ut i det hele tatt med en Rimipose og skikkelig frekke!
merkelig tradisjon dette!
Hørte på radio i dag at barnehagene får skylden for halloween,
de må ha noe å fylle høsten med!
noen må jo få skylden!

3 kommentarer:

  1. Så søte søstre!!! Gratulerer så mye med prinsesse nr.2, føles plutselig som en evighet siden minsten var nyfødt... han blir 5 mndr om en uke! Kos dere masse!!

    SvarSlett
  2. Fin storesøster og lillesøster!!!!! Koselige bilder :)

    SvarSlett
  3. Gull ungene til momo!!! Håper Vi sees snart igjen. Jeg er så glad for at vi får være så tilstede for dere og barna. Fine bilder - hvorfor har ikke jeg de da - hehe hehe. Klem og suss

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...