onsdag 10. november 2010

Award

Jeg har fått denne fine awarden fra Inger-Lise
ientretre!
Jeg setter kjempe stor pris på deg, bloggen din, og awarden
:o)

Med awarden følger noen regler:
Nr 1. Takk den du fikk Awarden av.
Nr 2. Kopier Awarden på bloggen din.
Nr 3. Fortell om tre ting du liker å gjøre.
Nr 4. Gi den videre til 5 du syns fortjener den.

3 ting jeg liker å gjøre!
- 1 jeg elsker å bygge duplo med Ida. Det går i Hus til mus, traktor og dyrene!
- 2 Se på min nye vidundelige datter, trenger ikke TV når jeg kan sitte å se på henne hele dagen!
- 3 håndarbeid! strikke sy og hekle, Dagens prosjekt er tøff lue til Kent. Det er jo farsdag på søndag.
- 4 - fillern- det var jo bare tre :o(
men noen bonuser hihih, det må være lov?!?
- 4 Hente Ida hos dagmamma, å se den gleden i ansiktet hennes når hun får øye på meg og hun kommer løpende inn i armene mine! *lykke*
- 5 bake kake med og uten barn! gleder meg til å lage julekaker!
- 6 høre stillheten rundt meg akkurat nå, mens jeg ser ut på snøen som daler. Kent og Nora sover mens Ida er hos dagmamma.
5 som får awarden av meg :o)

Farmormor
Rom for meg
Potrinas Potlerier
Ninas blogg
Midtbo
I dag er planen vår å gå på Baby kino! et genialt tilbud.
jeg vil tro det blir en stund til Kent og jeg kommer oss på kveldskino!
I morgen begynner hverdagen her.
Da er Kent ferdig med 2 uker omsorgpermisjon og skal tilbake på jobb.

1 kommentar:

  1. Hei! Koselig blogg du har! Jeg tar 350kr for den kjolen hvis du skal ha med hette og rynking i livet;)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...