fredag 26. november 2010

Tid for Advent.

24 pakker!
ferdig innpakket og hengt opp


Fine pakker.
Det var Ida sin konklusjon i dag morges når hun så kalenderen.

Det ble litt dårlig bilde av advent "staken"
jeg har ikke sånn "vanlig" adventstake
så jeg lager en provisorisk en.

Det blir litt lite tid til blogging om dagen.
Livet som tobarnsmor er litt hektisk.
er det ikke den ene som krever sin mor
så er det den andre
eller så er det "gubben".
Det er vel en kjent sak for flere bloggere enn meg vil jeg tro?!?

Denne helgen skal vi hjelpe den ene brodern med flytting,
og feire bursdag til den andre brodern (som vi ikke feiret forrige helg)
I går skulle jeg kjøpe bursdag gave til brodern og havnet opp med en til
han, en til Kent og en til meg selv :o)
det blir blogget i morgen hva det er for noe gøy ;o)

gooood helg til alle bloggere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...