lørdag 4. desember 2010

Nå nærmer det seg jul, dåp og bryllup!!!

3 uker til jul
3mnd til Nora sin dåp
6mnd til Bryllupet vårt!

så vi (jeg) har med andre ord litt å henge fingrene i fremover!
Det eneste jeg har gjort er å booke lokale til bryllupet og fastsatt kirke til dåpen!

så tiden fremover så blir det planlegging og shopping!
Inger-Lise må gjøre seg klar til kjoleprøving!
Dåpkjolen får vi låne igjen av tante Elin, men jeg skal sy ny underkjole
og brodere navnene på alle som har brukt kjolen!
her er Ida på dåpsdagen.
Jeg tror Nora skal får ceriserosa tema til sin dåp!
men jeg tror Kent og jeg skal ha lilla bryllup:o)

Vi er godt i gang med julegavene,
noe står igjen men jeg vet stort sett hva jeg skal kjøpe.
Kakebakingen er Ida godt i gang med hos dagmamman.
Pepperkakene er i boks.
Ellers er det kromkaker, kokkosmakroner, mandelflarn som står på bakelisten her i huset.

Nå håper jeg at denne kulden snart gir seg.
Det er ikke gøy å være inne med to barn og en fyllesyk mann (julebord i går)
en hel dag med 16 minus ute!!!

Vi har omsider fått takkekortene våre
nå er de ferdig skrevet
å venter bare på å møte venner og kjente slik at vi får overlevert dem.
Ida skulle egentlig være "postmann"  i nabolaget i dag.
men grunnet kulden så ble det innedag.
vi kommer sterkere tilbake!




1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...