tirsdag 21. desember 2010

Filmanmeldelse -Kongen av Bastø-

I går hadde jeg et avbrekk fra juleforberedelsene
med en tur på babykino.
Vi så "Kongen av Bastøy"
Det var en bra film,
hvis man da kan kalle det bra,
at unge gutter har blitt behandlet på denne måten!
Det er skammelig at slikt skjer.
Merker at det er mye av den norske historien jeg vet alt for lite om.
Jeg er oppvokst med Bastøfergen og kjørt forbi utallige ganger,
men alikevel visste jeg ikke hva som hadde fåregått på
"guttefengselet på bastøy".
Så det var gått med en oppdatering av den norske historien,
 og all ære til nye utrolig flinke skuespillere, som virkelig spite overbevisende.

Terningkast
5!

2 kommentarer:

  1. helt enig i filmanmeldelsen din :-)

    Så fint det har blit her, med 3 rader og juletre :-)

    SvarSlett
  2. Det ble jammen fint med 3 spalter i bloggen. Jeg har også lyst på det!! Toppers at du er så flink - så kan du hjelpe en mamma med trehode. (skulle ønske det heller var 3 hoder). Suss og klem

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...