søndag 27. mars 2011

Award :o)

Heldige meg har fått "I Love Your Blog" award fra Inger-Lise som har bloggen ientretre "
Med denne awarden følger det tre regler:
Link til den som ga deg awarden. Besvar 10 spørsmål, og send awarden videre til 10 bloggere.
 

Spørsmål 1: Hvorfor startet du å blogge?
Jeg var gravid og ble sykemeldt med bekkenløsning, for snart ett år siden,
Da ble jeg inspirert av Inger-Lise med hennes fine blogg.
Og noe måtte jeg ha å gjøre alle de timene hjemme alene,
Da laget jeg Bloggen min.
(jeg har planer om en Give away i forbinnelse med ettårsdagen... )

Spørsmål 2: Hvilke blogger følger du?
Jeg følger; hobbyblogger med strikking og søm, venneblogger og mammablogger.

Spørsmål 3: Favoritt makeup-merke?
Dette er nesten litt pinlig... sminkepungen er nemmelig rimelig skranten!
Min foundation er så godt som tom, og helt feil farge nå,
(jeg kjøpte den i en periode med mye solarium...)
Min favoritt leppestift fikk Ida tak på i høst og lekte med den i sengen min
(trenger jeg å si mer?)
maskaraen og eyeligneren min er fra Isadora.
Men egentlig ingen favoritt merke!

Spørsmål 4: Favoritt klesmerke?
Her går det stort sett i Vero Moda og H&M

Spørsmål 5: Ditt "må-ha" makeup-produkt?
MASKARA!! ingen over-ingen ved sideSpørsmål 5:

Spørsmål 6: Favorittfarge?
LILLA

Spørsmål 7: Parfyme?
Jeg bruker ikke parfyme om dagen,
syns ikke Baby og parfyme hører sammen
Men jeg har 212 sexy i skapet!
husker ikke hvem som har den

Spørsmål 8: Favorittfilm?
hmm, den var værre! jeg ser alt for lite på film og er utrolig dårlig på titler og skuespillere
men Mamma Mia
Sex in the City 1
Green mile
1 million dollar baby

Spørsmål 9: Hvilket land vil du besøke og hvorfor?
Roma!
Kjærlighetens by.
Halloooo... Jeg skal på BRYLLUPSREISE!!!!

Det siste spørsmålet skal du stille til deg selv:


Hvor skal du feire Påske?
Vi skal på Hvaler!
Foreldrene mine har feriehus på Søndre Sandøy
en fantastisk perle utenfor Fredrikstad
Jeg gleder meg helt utrolig mye til å sitte nede i strandkanten med
kakao og grille pølser og marsmellows på bålet :o)

10 stykker skal få award fra meg!


Ha en super uke alle sammen.

4 kommentarer:

  1. Nhe så koselig med award. Men, åssen fungerer dette på wordpress da? Hihi. Aldri vært borti sånt før jeg ;)

    SvarSlett
  2. Så hyggelig! Takker og bukker :-)
    Høres herlig ut med ferie på Hvaler :-)

    SvarSlett
  3. neimen! takk skal du ha! Så koselig :D Skal man bare kopiere spørsmålene? (lurer på om nr 5 er falt ut?)

    SvarSlett
  4. Linn; jeg vet ikke hvordan det funker på wordpress:o)

    Susanne; jepp man kopierer spm, nå er spm 5 rettet opp:o)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...