mandag 9. januar 2012

hipp hipp hurra hurra hurra

Endelig kom dagen med stor D!
Ida ble 3 år i går
og dette har hun snakket om siden i sommer!
Vi tjustartet på fredag med Cupcakes i barnehagen
joooooosa selvfølgelig!

- I flere måneder har vi sagt at
"når du blir 3 år, kan du bytte smokkene i en stoooor pakke"
"så sender vi smokkene til Kaptein Sabeltann"
og dette ble gjort på lørdag,
Den store pakken var rattkjelke:o)
(den funker også på laminaten i stua)

Men nå har også frøkna funnet ut at ingen 3-åringer bruker bleie på natten heller....
hennes konklusjon er ingen smokk, ingen bleie!
så det spørs om ikke vi må prøve det til natten.

(ser dere at hun har fått kortere hår siden sist? selv syns jeg hun er kjempe søt, men jeg er kanskje ikke helt objektiv?)

2 kommentarer:

  1. Hurra for Idamor. Håper det ble en fin dag med masse kake og stor feiring i går. Så dere hadde fullt i stua da vi gikk forbi! ;)
    Gleder oss til party neste helg!
    Stor klem

    SvarSlett
  2. Gratulerer med overstått dag til fine bursdagsjenta! Håper hun var fornøyd med feriringen sin ;o)

    Overlockmaskin? Ikke så mange tips fra meg, for jeg er ikke helt ekspert. Men jeg selv ville gå for et kjent merke og ikke av de aller aller billigste. Synes jo også det er greit at man kan gjøre litt forskjellig med den, men skulle den gjort alt som går an, må man mye opp i pris.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...