onsdag 5. desember 2012

muffinsjenter

Nå begynner det allerede å bli en god stund siden disse deilige kjolene kom i hus!
før sommeren faktisk.
men nå som kulde og vinter har de virkelig kommet til sin nytte!
 
Med to troll som barn er det ikke lett å få fine søsterbider,
en som bare skal lage grimaser
og en ape som skal herme!
 
 
Heldigvis har vi klipp og lim
så blir det i hvertfall ett fint av hver
... skal ikke nevne hvor mange bilder jeg tok...

 
Kjolene er strikket av hver sin bestemor:o)
Hva skulle man gjort uten?

1 kommentar:

  1. Kjempefine jenter :) Jeg har strikket samme kjole til minstejenta, og jeg er så glad i den. Synes den er helt herlig og har lyst å strikke den i flere farger. Men det var utrolig mye jobb med "blondekantene", så jeg ser litt motløs på å starte opp igjen. Men tror nok jeg bare MÅ det når hun vokser ut av kjolen :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...