lørdag 23. februar 2013

Redebygger

Jeg er virkelig i redebyggemodus om dagen,
Det går i tapeter til barnerommene, kjøkken, og ikke minst farge på loftstua!

Her er noen av mine favorittkjøkken. Alle bildene er fra Google!




Det som er sikkert er at det blir hvitt, uten håndtak, 90% sikker på øy, og 100% sikker på at vi skal ha 80cm koketopp! (Det ble bestemt i jula lenge før huskjøpet!)

Utfordringen er at det er en øy med ventilatorhette pr i dag, som vi lage stygt merke i taket! Har liten lyst til å legge nytt tak,



Her er nok min største favoritt.

3 kommentarer:

  1. Lykke til med prosessen :) Spennende!

    SvarSlett
  2. Gå fo ti cm ekstra på koketoppen. Vi har 90 cm og jeg vil ikke bytte tilbake for alt i verden :) Ønsket meg også en øy, men det gikk ikke gitt..

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...