fredag 1. mars 2013

Vindusvask

I dag har jeg husmoret meg!
Hadde det bare vært gøy....
Men med litt god og ikke minst høy musikk så er det i hvertfall greit!

Det som sto øverst på dagens to do liste var vindusvask.
Julen for to år siden fikk jeg ånden over meg og lagde 'julevindu'
Du vet, røde ruter og snøspray...
Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har pusset det vinduet etter det men det begynner å bli en god del! Og fortsatt har jeg rutete tapemønster...

Så i dag har jeg skubbet vinduet med neglelakkfjerner!
Det funket!
Og selvfølgelig pusset det etterpå.

Så nå vet dere hvordan dere skal få bort den forbannede tapen etter det koselige julevinduet.


By the way; denne neglelakkfjerneren er skikkelig dårlig så jeg bruker den ikke på neglene!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...