lørdag 29. juni 2013

Bli ny dag

I går var det Ida sin tur til å bli ny.
Jeg hentet tidlig i barnehagen og turen bar til strømmen storsenter. 
Planen var frisør og lunsj.


 
Her er hestehalen klippet av
 
 
Det var veldig stas å få med håret hjem. 

Jeg syns Ida ble veldig fin på håret!
Hun har hatt kort hår før men så har det jammen bare vokst seg langt. Men en 4-åring som ikke er så glad i å gre håret hver dag, fører det bare med seg floker og krangling! 
Dette var første tur i frisør salong, vi har en super-tante som har klippet Ida flere ganger, og en nabo som har klippet et par ganger. Men ærlig talt er 400 kr normalpris for en barneklipp?!?

Etter klipping ble det shopping av noen nye hårspenner samt is på cafe det hører jo med en bli-ny-dag!

3 kommentarer:

  1. 400 er nesten billig - for Storesøsters hår betalte jeg 490.... sykt.

    SvarSlett
  2. Hallo!! Er det deg Ida? Så kjempe fin stor jente du ble!! Klem mommom

    SvarSlett
  3. Ei flott jente! Eg har bestilt frisørtime til treåringen sidan ho no i sommar har vore eit makkverk kvar morgon. Eg er kjempetrist for at ho skal klippe seg, men ho vil og det blir lettare for alle. Skal hugse å spørre om vi kan få med håret heim slik som dere fikk. Det er så fint med krøller og alt (hulk!):(

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...