tirsdag 3. august 2010

Alene tid med min kjære!

I går fikk vi endelig litt kvalitetstid sammen,
uten barn!
Det er veldig koselig å være på tur alle tre,
men ting blir veldig fort på Ida's premisser
Tålmodig... ehh nei ikke den frøkna!

I går gikk Kent tidlig fra jobb så vi møttes på majorstua kl 14.
Turen gikk ned bogstadveien.
jeg fant to kjoler på salg til 100 kr stk! fantastisk!
med et par sømmer blir de kjempe fine til den voksene magen som krever mer plass!
Den ene har fått to sømmer allerede,
men den andre må jeg har to ekstra armer til, så jeg skal lure mamma til litt hjelp etterpå;o)
Og vips for en 100 lapp og to sømmer så har jeg kjole til helgens reunien!
10 år siden jeg var ferdig på ungdomskolen!.

Vi måtte jo naturligvis innom Sprell!.
Min favoritt lekebutikk!
Det endte med at lillesøster fikk vognleke!
Vi har et par stykker etter Ida,
men planen er at hun skal få dukkevogn etterhvert,
og da må jo hun ha den!

Jeg syns det er så bra at ferien nærmer seg slutten for flere!
for det kommer flere og flere bloggere hjem:o)

1 kommentar:

  1. Mamma lot seg lure!!!! Hadde du ventet noe annet. Det ble litt til lillesøster i en pose også.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...