fredag 30. juli 2010

SOMMERTØY TIL LILLESØSTER

Vi planlegger sydentur i februar,
og så kom jeg brått på at vi har absolutt ingen sommertøy i str 3-4 mnd!
Ida var jo 6 -9 mnd og hun var STOR.
Så alt sommertøyet hennes er 74-80.

Så nå som jeg er inspirert og har lånt symaskin så satte jeg i gang med sommertøy til lillesøster.
Nå har hun to shorster, med tilhørende smekke!
(husker ida siklet sykt mye rundt 4 mnd!)


Dukken fikk mamma på begynnelsen av 60- tallet
og jeg fikk det da jeg var liten.
Til vanlig sitter den til pynt på rommet til Ida,
men nå fikk deg gjort litt nytte for seg!

Jeg syns selv disse ble veldig søte, og med en liten body eller topp blir dette et praktisk og behagelig sommerantrekk.
Smekkene er forresten vendbare, så den kan brukes på baksiden like godt som på fremsiden:o)


1 kommentar:

  1. Du snakker om å være hyper om dagen. Skikkelig fine. Blir sikkert deilige å ha på i syden.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...