lørdag 1. januar 2011

Året 2010

Året 2010 i en liten oppsumering;

Januar
Ida`s første bursdag
jeg sa opp jobben min i hjemmesykepleien

Februar
Ida måtte på sykehuset grunnet virus i lungene
Ny bebis er på vei

Mars
Jeg begynte i ny jobb på Lindeberg
Jeg fylte 26 år

April
Påsken ble delt i to, Kent hadde med seg Ida til Brumunddal noen dager,
Deretter hadde Ida og jeg noen late dager i solskinn på Hvaler.
Kent begynte med forberedelser til bygging av platting hjemme
Jeg ble en blogger.

Mai
Plattingen ved innganspartiet kom opp, med god hjelp av pappa, og mine brødre.
17 mai tilbrakte vi sammen med gode venner med masse deilig mat.
Tur til Brumunddal og Ida har blitt en skikkelig "tante Elin- jente"

Juni
Ultralyd: det viste seg å være en jente i magen.
Kent hadde langfri hver helg, deilig for hele familien.
Jeg ble med i ny Bim-gruppe (barn i magen)

Juli
Late ferie dager i Bumunddal og på Hvaler
Ida løser språk-koden og kommer med nye ord hver dag.

August
Kent fyte 35 år!
Bente var på reunien, 10 år siden ungdom skolen

September
Kent var i Bergen for første gang, seminar med jobben
Ida og Kent var i Brumunddal en helg og jeg hadde "husmorferie" hjemme alene

Oktober
Nora så dagens lys 9 dager før termin. <3
Vi fikk tak over verandaen i andre etg.

November
En rolig mnd uten de store hendelsene.
men med masse barselbesøk av familie og venner
Vi brukte mnd til å bli kjent med Nora,Ida er stolt storesøster!
snøen kom allerede nå, og det var kulde rekord.

Desember
Kaldt og snøen har ligget hele måneden.
Ida snakker som en foss
Nora vokser og gjør en god jobb som baby
Julen ble feiret hos tante i oslo
Nyttårsaften hadde vi to vennepar på besøk og koste oss masse.

Happy new year!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...