fredag 21. januar 2011

Smokksnor.

I dag bestemte barna seg for at det var morning 0630!
Gjesp!
Så når Kent og Ida dro til tante Irene var det duppetid på lillemor
og ENDELIG fikk jeg noen minutter med min venninne,
symaskinen:o)

I går var Nora og jeg på farten og Nora mistet smokken på gulvet,
Æsj!
Da fikk mor ut fingeren og sydde smokksnorer til frøkna.

Jeg vet ikke hvor man får kjøpt bare klypene,
men på bogerud har de "vottestrikker"
så jeg kjøpte de og klippet av strikkene:o)

Disse passer til både mam og aven-smokkene.

Er det interesse for mønster?

2 kommentarer:

  1. Jeg har klart å spore opp silikon ring til feste av smokk på snor!!! Vi kan dele!! Suss og klem

    SvarSlett
  2. Hei.
    Jeg kom over bloggen din etter et google-søk "smokksnor". Har en liten gutt på snart 9 mnd og de smokkene er over alt for tiden. Denne smokksnoren var rett og slett genial. Lyst til å dele mønster?
    Mvh Audny.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...