søndag 12. juni 2011

Bryllup del 3.

Del 3...

Her skjer det.
Her kommer vi ut av Trosterudvillaen
Vi hadde utendørs vielse og var veldig heldig med været.
Nina Steen-Hansen
Sang live under hele serminien
Elton John- Your song
Alf Prøyesen- Mitt hjerte er ditt
Shania Twain- From This moment on

En av mine beste venninner Anki leste dikt for oss
- To må man være om livet skal lykkes


To rørte sjeler med blanke øyne


Her skjer det...
JA fra begge to :o)
... jeg erklærer dere nå rette ektefolk,
du kan nå kysse bruden....

SKÅL OG GRATULERER TIL OSS....







3 kommentarer:

  1. Koselig blogg du har! Har bryllupsplaner vi også, så morsomt å se bryllupsbilder. :) Såg ut som dere hadde en kjempe fin dag. Hadde frisøren min ikke møtt opp, så hadde jeg klikka. Vet ikke om jeg hadde taklet det like bra som deg. Men nå har jeg laaaangt hår også da, og ikke mulighet i heletatt å fikse det selv. ;)

    God pinse. Klem :)

    SvarSlett
  2. Gratulerer med vel overstått:)

    SvarSlett
  3. Hei Bente, så koselig å lese om bryllupet og se bilder :-) Synes du fant veldig gode løsninger på det som gikk galt, altså!

    Hilsen "naboen" Elisabeth :-)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...