søndag 2. oktober 2011

Barseltreff- uten barn

I går kveld hadde barselgruppa vår treff uten barn, men med vin!

Og det var så koselig!


Vi møttes allerede mens vi hadde hemligheter i magen, så vi har kjent hverandre i halvannet år, og jeg håper det blir minst et halvannet år til!

Alle hadde med en rett hver, og så sto jeg for tilbehør og dessert, brownies med vaniljeis og baylies! Nam! og lykken er at det ble masse deilige rester som vi skal kose oss med til middag i dag:o)

Jeg fikk veldig god hjelp av Idamor til å dekorere bordet med nydelige høstblader i friske farger, og med en rosebukett og oransje lys, syns jeg det ble riktig så fint:o)

2 kommentarer:

  1. Det er kjempehyggelig med barseltreff, også når
    man ikke er i barsel lenger ;) Jeg treffer faktisk fortsatt gjengen fra da 6-åringen ble født. Vi har månedlige kveldstreff, og et og annet helgetreff som ungene kan være med på.

    SvarSlett
  2. Koselig med kveldstreff. Nydelig bord har dere pyntet også. Orange er herlig nå om høsten. Suss og klem

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...