mandag 19. november 2012

Pepperkakehjerter

Vi er godt i gang med juleforberedelsene.
Og jeg har bakt årets første pepperkaker.
Store hjerter som barna har pyntet med melis og nonstop.
Jeg tror det ble spist mer enn det som havnet på kakene...
Det skal festes sløyfe, så de kan henges opp i kjøkkenvindu!

Nora overrasket med stort over hvor nøye nonstoppen skulle settes på!
Jeg syns hun var veldig flink.

Denne siste var det ikke flere non stop igjen til...
og her ser dere også at Nora syns melisglasuren var veldig god:o)
 
(Disse er riktignok ikke til oss selv,
så det blir nok en ny runde i desember)

1 kommentar:

  1. Ser ut som det var godt, ja :) Herlig!
    Jeg og 2-åringen skal reise til mine foreldre noen dager, og da regner jeg med det blir litt julebaking på oss. Kjekk aktivitet når vi ikke har andre unger i nærheten å leke med ;)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...