søndag 18. november 2012

Forkler til jentene

Denne helgen er jeg hjemme alene!
Det er virkelig ikke ofte det skjer,
så det er ekstra deilig.
 
Julen nærmer seg, og julebaksten med den,
da er det jo klart at jentene må ha forkler.
 
 
 Fine eller hva?
De er sydd på frihånd uten mønster.
jeg målte jentene tidligere i uken så jeg visste sånn ca hvor store de skulle være.
 
 
 Ida sitt i rosa blomstrete Tilda stoff, men hvitt blondestoff som jeg har rynket,
begynner faktisk å få litt dreisen på rynking:o)
Jeg har valgt å ikke gjøre det like sukkersøtt som Nora sitt,
så hun får knallgrønt knytebånd rundt magen:o)
Rosa blonde rundt nakken som må justeres i lengden når hun kommer hjem.

 
Nora sitt er mer av den sukkersøte varianten med samme Tilda stoff, men med hvit blonde, hvit blondestoff som knytebånd rundt magen, og hvit blonde rundt nakken som også må justeres litt i lengden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...