lørdag 4. februar 2012

in love...

På torsdag kom den...
Min NYE symaskin!
Barna kom nesten ikke fort nok i seng,, og da da klokken endeldig ble 19,
 fikk jeg nesten ikke esken fort nok opp...
og jeg skjønte ikke et pekk...! absolutt ingenting!
Så da var det bare å begynne å lese bruksanvisningen... (urgh, jeg hater bruksanvisninger)
Men litt etter litt begynner jeg å skjønne litt av den. og 4 puter er tryllet frem i stillhet, ingen banning, bråking eller frustrasjonsutbrudd! Til og med min kjære har ikke protestert når jeg har sydd til langt på kveld:o) Jøss, er det sånn en symskin egentlig skal høres ut?!? (nesten litt vanntro)


Jeg tror dette blir et godt og langvarig forhold:o)

God helg til alle!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...