fredag 9. juli 2010

23 uker

 23 uker og magen har virkelig kommet seg i ferien!
Men det ser jammen ut som det blir to barn,
en i min mage og en i Kent sin mage....
I disse dager snakker vi om navnene
Nora og Rikke
Nora er nok min favoritt,
men det er så populært og har ligget høyt på pop lista i flere år nå.
Rikke er litt oppkalling etter min mormor og hennes mor.
Regine og Rigmor.
Disse hadde også bursdag 4 og 10 November
og vi har termin 6 November!

Ellers syns vi også at
Malin, Linnea, Maya og Sofie
er veldig fine navn.

Kom gjerne med forslag!

1 kommentar:

  1. Fine navn, alle sammen :)
    Jeg bestemte meg allerede da jeg var
    liten, jeg. Nora synes jeg var NYDELIG,
    for jeg husket jeg så sånn opp til ei
    jente som var noen år eldre enn meg.
    Hun var danser, og så fin! hehe..
    Så for min del var det navnet med hele tiden.

    Ellers er jeg veldig glad i Malin da (søster heter det), og Rikke synes jeg er NYDELIG!

    - Celia
    - Julia
    - Synne
    - Evita
    - Ella

    God helg :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...