lørdag 17. juli 2010

Seier på Basar

Hver sommer er det Basar på grendehuset på Søndre Sandøy hvor vi ferierer hver sommer.
Og onsdag var det dags igjen.
Mormor, morfar, Ida og jeg dro på Basar for å friste lykken!
Jeg kjøpte lodd på tre forskjellige jente leker.
Kvelden kom litt for fort så vi gikk hjem før trekningen og fikk Ida i seng.
De henger opp liste et par dager etter trekningen så vi ser hvem som har vunnet- og hva.
I år var det Ida sin tur til å få navnet på lista!


Denne fine kofferten ble Idamor sin!
*stoltmamma*

Inntektene fra Basaren går til vedlikehold og drift av Grendehuset,
På Basaren blir det også laget en provisorisk kafe
med boller, kaker, kaffe, vaffler etc
ALT 5 kroner.
(ja det ble kanelboller på Ida og meg ;o) )

Nå er jeg kjempe motivert til neste års basar!
Da skal jeg kjøpe enda flere lodd til Ida og Lillesøster!

2 kommentarer:

  1. Gleder meg til å se når godjenta skal pakke alle lekene ned i kofferten første gang.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...