fredag 15. februar 2013

Bente gjør ting hun ikke kan!

Jeg snublet over et fint garn tidligere i uken, men viste ikke helt hva jeg skulle bruke det til men det var ho fint...
Dama i kassa spurte om jeg viste hvordan jeg skulle strikke med det garnet...
Tror jeg så ganske dumt på henne da jeg sa no sånt som"det finnes da bare en måte å strikke på"!
Men neida! Dette garnet var annerledes, hun viste meg i butikken, så var det bare å prøve...

En ting er sikkert!
ALDRI igjen!
Joda det er fint, men det var f... meg mye jobb og forbanna pirk!!!!

Men jeg har jo lært noe nytt da:-)






3 kommentarer:

  1. Jippi ble skikkelig fint jo. Men du - det går fortere etterhvert. Nummer ti går som en vind - med øya igjen. Suss og klem

    SvarSlett
  2. Så fin den ble. Kul farge. :) Mamma elsket å strikke med sånt garn, hun gjorde det i blinde, gjerne i bilen til og fra hytta. Så jeg har noen sånne i skuffen. <3
    Takk for praten i dag. Sååå gla i deg.
    KLEM

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...