mandag 11. februar 2013

Veldig kort

Tålmodighet!!!
Etter en uke! Med syke barn, syk mann og meg selv i går er tålmodigheten min kort! Jeg er lei! Jeg vil på jobb og bruke de små grå til noe annet enn puslespill, tegnesaker, ponnyer etc!
Og hva kommer da på mandagen når alle er friske?!
Joda; planleggingsdag!
Sorry men jeg syns synd på barna i dag, jeg har null inspirasjon! Problemet er at det smitter over på jentene. De er ikke akkurat selvstendige...
Nå har vi tegnet, lekt med plastelina og malt. og klokken er ikke 11 en gang...
Dette blir en laaang dag!

Ikke et rosa innlegg akkurat:-)



3 kommentarer:

  1. Flinke dere er. Godt dere er friske igjen. Her er hjemme med febersyk storegull :) Det blir mye tv titting på henne, mens jeg jobber :( Ha en fortsatt fin dag - hold ut :) Klem

    SvarSlett
  2. Hjemmedager er deilig iblant, mens andre dager er man veldig klar for vanlig hverdag og tid utenfor hjemmet ;) Håper alle holder seg friske nå :)

    SvarSlett
  3. Syns du er flink Bente:) Kan ikke være like kreativ hver dag.
    Klem

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...