søndag 26. september 2010

Deilige søndag!

I dag skulle vi ha mine foreldre på fårikål- middag.
Mamma ringte tidlig i dag og spurte om de kunne ha med Ida på Ekebergsletta...
 Det er jo sjelden nei i vår munn når det står tilbud om barnefri!

Her er Ida på sin første ridetur på ponniryggen.
Tøffingen!


Ida og "mosa" ser på store hesten.
Ida sitt forsøk på å si morfar endte med "mosa"
Dette syns mamma og pappa var så koselig så de vil at vi tar opp det slik at det blir
Momo og Mosa!

"Helan og kvartan" på tur ved
Østensjøvannet
og gjorde endene enda fetere!

Nå er lillemor i seng, Utslitt!
Kent og jeg breier oss i sofaen og lader opp til
Enga - Brann kl 2000
"ære være vålerenga!!!!"

Årets først (ikke siste) fårikål er fortært og det smakte himmelsk!!!
gleder meg til reste middag i morgen.

Dagens stolthet!
Min venninne Monica har løpt oslo maraton i dag! 2.16.
Jeg er imponert!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...