onsdag 15. september 2010

Kreativitet på en høstdag!

Ida har vært litt småtufs noen dager,
rett og slett forkjøla!
men snørr og gørr hører med til høsten når man har småbarn i huset

Hun var hjemme i går,
men i dag fikk hun en kort dag hos dagmamman.
Da jeg leverte henne i dag,
hadde hun laget omelett til barna,
jeg ble kjempe misunnelig på Ida!
Jeg hadde også lyst på omelett og et deilig "bestemorfang" å krype opp på å få litt trøst og omsorg!

Det har blitt noen netter med dårlig søvn,
kombinasjonen tufs/tett frøken og stor gravidmage
er en dårlig kombinasjon!
Men nå er det 5-9 uker igjen og jeg krysser fingrene på at det er 5 uker som er det mest sansynlige!

Dagens takk går til Inger-Lise som traff spikeren på hode i dag;o)
Gla' du er min venn!!!!
KLEM

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...