onsdag 8. september 2010

Når katten er borte, danser musene på bordet:o)

I går reiste Kent til Bergen på seminar,
og vi jentene vet å kose oss når far i huset er borte.
I går hadde vi "pølsefest" med gjengen i entretre!
KJEMPEKOSELIG
for mammaene og barna!

I dag har Ida og jeg laget deilig middagsomelett
og badet med MASSE såpeskum
til stor fornøyelse.

Merker så stor forskjell når jeg er alene med snuppa,
enn når pappan også er hjemme.
Lillemor er ekstremt pappajente,
så jeg føler ofte at "mamma er ikke bra nok"
når jeg er  gravid og hormonell, så kan dette lett bli veldig sårt.
så det er veldig deilig å få bekreftelser på at mamma faktisk er veldig go å kose med :o)
Nå er Ida i drømmeland,
Kent er på vei hjem fra Bergen
og jeg nyter en herlig frisk jordbærsmootie
og har begynt på et nytt strikkeprosjekt!
Denne gangen blir det til lillesøster!
et herlig vognteppe!.
så her telles det og jeg prøver å ha tungen rett i munn :o)

Ønsker alle en fin kveld.
*KLEMKLEM*

1 kommentar:

  1. Å ja, vi koste oss max i går!! :) Sånn må vi gjøre oftere når vi er "forlatt" her.. hehe.. Håper gubben din snart er hjemme hos deg igjen.
    Klem på deg!! ;)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...